Relish Dog Pound 4 - We favor fire

Off topic conversation. Please read posting guidelines. No games or instant message style postings are permitted.
Edwardisanangel!
Fishing with Charlie
Posts: 809
Joined: Fri Sep 07, 2007 7:04 pm
Location: Trying to find a guy to fall in love with...
Contact:

Post by Edwardisanangel! »

Ooooh...totally jirty thoughts here...I like this topic...Yay for Jake without any clothes on! Yay for rabid monkeys!
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd150/ilovejacobblack/soulspeed.jpg[/img]
Adorable Avatar by the Amazing Queen Alcy and Beautiful Banner by the Outstanding Ouisa!

fancypatches
Settled in Forks
Posts: 24
Joined: Thu Dec 27, 2007 11:38 pm
Location: Utah
Contact:

Post by fancypatches »

lol, I have a new found appreciation for rabid monkeys. I can just see me in a situation where where the zoo keepers have their guns ready and aimed at the rabid monkey and I jump out and say... "STOP! You can't shoot that monkey. We should be eternally greatful!"
lol, I'd just love explaining that reaction.
[img]http://img152.imageshack.us/img152/3678/79358394fa3.jpg[/img]

"Do I Dazzle you?"
"Frequently."

Jacob Lover
Buying a Better Raincoat
Posts: 72
Joined: Thu Sep 13, 2007 11:34 am
Location: Finding a way to transport myself into a Zelda game

Post by Jacob Lover »

^^
HA! That would be an interesting conversation with zoo officials... They'd be thinking you were an animal activist, but instead they'd prolly cart you of to the loony bin... :lol: But then, we'd come save you.... After Jake got us off the deserted island of course....
[url=http://www.mybannermaker.com/link.php?nurl=http%3A%2F%2Fwww.mybannermaker.com][img]http://mbmfiles.com/a/080507-KrYR4cOIbUcG.jpg[/img][/url]
not the best banner in the world, but I'm new at this.. And besides... I like it...
*~Proud Member of Team Jacob, the RDP & NBOAD !*~
(I'm not weird, I'm unique!)

BelleBleu26
Fishing with Charlie
Posts: 832
Joined: Wed Jan 10, 2007 2:40 pm
Location: Keeping Warm with Jake in THE Sleeping Bag

Post by BelleBleu26 »

^^Like I stated before, he could phase and we'd jump on his back as he doggie paddled us back to safety! :lol:
<a href="http://s47.photobucket.com/albums/f187/BelleBleu26/?action=view&current=Jake2.jpg" target="_blank"><img src="http://i47.photobucket.com/albums/f187/BelleBleu26/Jake2.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a>
Banner & Avi by: Cinderella85 (Thanks Kellie!) [b]Like it HOT? Join the [url=http://www.twilightlexiconforum.com/viewtopic.php?t=19633][color=yellow][u]RDP[/u][/color][/url][/b]

Edwardisanangel!
Fishing with Charlie
Posts: 809
Joined: Fri Sep 07, 2007 7:04 pm
Location: Trying to find a guy to fall in love with...
Contact:

Post by Edwardisanangel! »

Yay for Jake's amazing superpowers! Except that when he phases, then we don't get to appreciate his beautiful Jake-without-clothes-ness! :cry:
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd150/ilovejacobblack/soulspeed.jpg[/img]
Adorable Avatar by the Amazing Queen Alcy and Beautiful Banner by the Outstanding Ouisa!

x0XPixieDustX0x
Buying a Better Raincoat
Posts: 65
Joined: Sat Aug 11, 2007 11:06 am
Contact:

Post by x0XPixieDustX0x »

Edwardisanangel! wrote:Yay for Jake's amazing superpowers! Except that when he phases, then we don't get to appreciate his beautiful Jake-without-clothes-ness! :cry:
well technicly when hes a wolf hes not wearing clothes...if that counts..

Edwardisanangel!
Fishing with Charlie
Posts: 809
Joined: Fri Sep 07, 2007 7:04 pm
Location: Trying to find a guy to fall in love with...
Contact:

Post by Edwardisanangel! »

Well, technically, but then there is no fantastic Jake-ness to stare at.
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd150/ilovejacobblack/soulspeed.jpg[/img]
Adorable Avatar by the Amazing Queen Alcy and Beautiful Banner by the Outstanding Ouisa!

x0XPixieDustX0x
Buying a Better Raincoat
Posts: 65
Joined: Sat Aug 11, 2007 11:06 am
Contact:

Post by x0XPixieDustX0x »

Edwardisanangel! wrote:Well, technically, but then there is no fantastic Jake-ness to stare at.
no but theres an adorable pooch to pet...still you are right its not as good.

Across The Stars
Teaching Eric Social Graces
Posts: 281
Joined: Tue Jan 01, 2008 2:29 pm
Location: Flow Ridah
Contact:

Post by Across The Stars »

You can certainly try and sweet talk him. After that, well...
I have an image in my head of a bunch of rabid fangirls pouncing on Jake and absolutely shredding his clothes, and him being like "What the heck?!" totally jaked.

one word ladies, one word: ooooer
:shock:


haha. okay this just came to me: So in Eclipse, Jake is sixteen, right? Well, anyways...it doesn't matter, because I'm going to make it work.

Me: Youuuu are sixteen going on seventeen...baby, it's time to think. Better beware, be canny and careful; baby, you're on the brink. You are sixteen going on seventeen, ladies will fall in line. Eager young gals, stalkers and fans will offer you food and wine. Totally unprepared are you, to face this world of girls. Timid and shy and scared are you to things beyond your kin...you need someone older and wiser telling you what to do; I am seventeen going on eighteen, I'll take care of youuuu. *warbles*

Jake: ......eh?


falsdfjlkasdjflkajskldfkl
even though I am not 17 going on 18, 'twas clearly a moment of inspiration.

thank you Rogers and Hammerstein!
<b> Does my being half-naked bother you? </b>
Me: Haha, no Jake. Not at all.


[img]http://i249.photobucket.com/albums/gg222/AcrossTheStars_2008/eclipse.jpg[/img]

fancypatches
Settled in Forks
Posts: 24
Joined: Thu Dec 27, 2007 11:38 pm
Location: Utah
Contact:

Post by fancypatches »

^ lmao... gotta love the sound of music.

No worries ladies. After we finish enjoying the adorable poochiness of Jakes wolf form, he'll phase back into himself, lack of clothes and all. :twisted:

Edit: Wow, is it just me, or have all our minds wandered into a deep gutter? lol
[img]http://img152.imageshack.us/img152/3678/79358394fa3.jpg[/img]

"Do I Dazzle you?"
"Frequently."

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests